poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dni Pszczyny

I już po... Tyle przygotowań, oczekiwań i już po.

"Babskie sztuki" to właśnie my. Kitka - czyli ja Basia z Barbara-art, Olinta i Grażynka z córką Maliną. Prezentowałyśmy własne wyroby rękodzielnicze. Ja i Olinta decoupage, a Grażyna z Maliną swoją biżuterię.
Było cudownie, atmosfera rewelacyjna, wspaniali ludzie, uwielbiam ten klimat imprez plenerowych, a szczególnie Dni Pszczyny.

No i pogoda dopisała, dzięki czemu mogłyśmy spokojnie przetrwać cały weekend.

Dziękuję za liczne odwiedziny decoupażystek z całego Śląska i Zagłębia, jak również za spotkania i rozmowy z wszystkimi odwiedzającymi.

Tak wyglądało nasze stoisko







 


Przedstawiłam tu prace Olinty, Maliny z Grażyną i moje.

A teraz tak na koniec MY - od lewej ja, Olinta i Grażyna



 
 Pozdrawiam gorąco.

6 komentarzy:

  1. Wasze stoisko zrobiło na mnie duże wrażenie! Zawsze wyobrażałam sobie misz-masz, a tu tak fajnie wszystko wyeksponowane - Olinta wspomniała, że jesteś w tym mistrzynią :) Można długo oglądać i podziwiać :)
    Kochana, a ta doniczka z reliefami i patyną, taka brązowa to twoja, czy Olinty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyziu ja taki szpec to nie jestem - pewnie ze od Olinty!

      Usuń
    2. Aaale było fajnie!
      Kitka, pojedźmy do parku w sobotę i ustawmy się znowu! :)
      Wiecie, że ja nie wiedziałam o jakiej doniczce piszecie?
      A Wy o tej małej, glinianej, obitej łupince, na której próby nowej patyny robiłam. Ona ma nawet dno surowe, bo miała służyć jako ozdoba wiejskiego klimatu na stole, a Kitka ją położyła wśród reszty rzeczy. :D
      Dziękuję również za odwiedziny na stoisku! :*

      Usuń
    3. A no to fajna doniczka :)

      Usuń
  2. o kurka jakie tam były cuda! żałuję, że w pracy byłam całą niedzielę, bo bym wpadła na wasze stoisko upolować m.in. te cudne tace, które tam leżakują :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam i widziałam! Wasze stoisko oraz ilość i różnorodność prac zrobiły na mnie wielkie wrażenie!!! No i oczywiście super było Was znowu spotkać :)))))

    OdpowiedzUsuń