piątek, 18 lipca 2014

Kartki ślubne

Długo nic nie pisałam. Po zlocie ogarnąć się musiałam, zaległe prace nadrobiłam, wychorowałam się w te upalne dni... i tak czas leci i leci...
Dziś tak skromnie wracam do życia blogowego i pokażę moje ostatnie katreczki ślubne.
Kartki stworzone w dużej części z przydasi podarowanych na zlocie od Gosi.
Te wzory robione na zamówienie:







Te kolejne już robione wedle uznania:




















Jest tego jeszcze sporo ale na dziś może dosyć.
Pozdrawiam
Basia

3 komentarze:

  1. Chyba rozdartych papierków jeszcze u ciebie nie widziałam, a właśnie ta karteczka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takichj eszcze rzeczywiście nie robiłam, ale bardzo mi się spodobało. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne kartki i jak różnorodność. Uwielbiam przydasiowe cuda, na następny zlot też coś przygotuję:)

    OdpowiedzUsuń