niedziela, 1 grudnia 2013

Kartki świąteczne

Czas biegnie nieubłaganie. Święta  coraz bliżej, a pracy jeszcze ogrom. Już nie wiem czy robić bombki czy kartki?  W głowie tyle pomysłów, ale doba za krótka, chyba nie ja jedyna mam takie zmartwienie...
Pokażę Wam dziś choć parę moich karteczek świątecznych, a na ten sezon wyszło ich z pod mojej ręki naprawdę sporo. Są przeróżne, kolorowe - takie jak lubię . A robienie kartek to jedne z moich ulubionych zajęć.









Przepraszam za jakość ostatniego zdjęcia. Ale często zdarza się tak, że kończę pracę z karteczkami późno w nocy i robię zdjęcia na szybko - tak tylko poglądowo - a z samego rana jadą one już do klientów.
Ciekawsze wzory mam jeszcze w aparacie, postaram się coś jeszcze w najbliższych dniach tu wrzucić. A chciałabym zaprosić wszystkich blogowiczów z okolic Pszczyny i nietylko na pszczyński rynek od 6 grudnia na jarmark świąteczny. Zapraszam na moje stoisko ( moją budkę  - jak to ja mówię ). Będziemy promować regionalne rękodzieło. Jarmark trwa aż do wigili.
Zapraszam i pozdrawiam Basia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz