niedziela, 17 listopada 2013

Bombkowo

Witajcie po dłuższej przerwie.
To że mnie tu tak długo nie było nie znaczy, że nic nie robiłam.
Wprost przeciwnie - tyram jak wół wieczorami żeby odpowiednio przygotować się do zbliżających się jarmarków bożonarodzeniowych.
Dzisiaj wreszcie zmobilizowałam się do zrobienia sesji zdjęciowej moim bombasom, bo i pogoda ku temu sprzyja i jest odpowiednie światło.
Wybaczcie brak jakiś super aranżacji bombkowych ale już nie mam do tego głowy. Chciałam je tylko uwiecznić i Wam pokazać takie jakie są.

















 
 
Te prezentowane wyżej to bombki plastikowe wielkości 12 cm. To tylko taka namiasttka mojej pracy. Już nie długo więcej. Zapraszam do oglądania. Wszelkie uwagi mile widziane.

7 komentarzy:

  1. śliczne bombki, moje faworytki to ta pierwsza, aniołek no i sówki :D super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się sezon zaczyna! :) Waham się między mikołajem a cameą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki! Super jest ta z sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pierwsza jest naj.., mam tą serwetkę ale trzymam ją jak świętość i żal mi ją naczynać. Piękne prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Ja też ją tak trzymałam do czasu aż zrobiłam rok temu jedną taką bombę i tak mi się spodobała, że zakupiłam ich kilka sztuk na większą ilość bombek.

      Usuń
  5. Mikołaj piękny, bo taki bardzo prawdziwy i przypominający dzieciństwo.
    Zazdroszczę weny i pracowitości Basieńko!
    Śliczne te Twoje bombasy!

    OdpowiedzUsuń